14 December 2011

: Ouh... tidak !!!!!!!

Hello , Hye, ASSALAMUALAIKUM...

semenjak 2 menjak ni aku risau jaa... asal pegi klinik tuk ambil ubat perancang mesti kena timbang berat badan dan setiap kali timbang mesti ada yang naik... berat badan? yeap.... aduhh.... pening. setiap bulan naik 0.5kg, 1 kg... makin gemuk laa aku nie. baju pun ada yang nda muat sda... orang cakap memang kalau lepas bersalin x control makan badan cepat jaa naik... tapi aku tgk orang lain ada yang maintain jaa.. cam na tuh aa ? heran kan ? nanti x pasal2 besok lusa aku nda boleh jalan suda. nie gendut sangat punya pasal laa...

tu la sekarang aku kontrol2 sda makan. pagi sarapan macam besa.. tgh ary kurangkan sikit makan dan malam aku x makan. minum milo suam saja... harap2 ada la turun sikit2. yalaaa, sikit2 kan lama2 jadi bukit.... hehe... husband nasib baik x cakap pa2. cuma dia cakap aku comel jaa... teda beza apa pn.. hurm. yala tuu.... hehe....

ni dulu2 time masih kurus...

skrg ,, begini laa.....

No comments: