05 January 2011

sayang...
hari ni kita gaduh lagi.perasan kah, semakin lama kita bersama, semakin kerap kita bergaduh. kenapa ? hari nie aku mengalah ja. aku nda maw panjang kan pergaduhan kita. aku harap semua nie akan berakhir. aku penar bergaduh sayang. aku penat begini selalu. bila kita berjauhan, kita mesti gaduh. tapi bila kita sama2, kita happy. kenapa sayang ? salah siapa ? bila hal nie maw selesai. semakin dekat hari bahgia kita, semakin parah hubungan kita.

aku taw, kaw masih setia, masih seperti dulu. aku juga begitu cuma mungkin kita terlalu penat dan tertekan untuk menyambut hari bahgia kita. banyak benda kita maw urus. itu, ini. dengan kerja yang tidak menentu lagi. aku mintak maaf sayang. cuma aku penat kita selali bertengkar begini. aku penat bila kita bermasam muka dan tinggi suara.
aku mintak maaf. aku sayang kaw.

No comments: