05 January 2011

manusia mudah lupa...

apa perasaan kamu org kalau kawan lama, bestfren kamu orang time skolah dulu melupakan kamu ? sakit hati kan ? nampak pun buat macma nda nampak. ada pun buat macam ndada. aku bukan jenis yang mudah lupa pada kawan. *terutama dia pernah buat jahat dengan aku* tapi kawan aku tue yang buat aku macam dia nda kenal aku. aku nda salahkan dia. cuma aku maw tahu kenapa. salah aku apa ? aku pun nda tau kenapa dorang begitu.

erm.. kawan banyak. yang sejatinya ntah ke mana. yang masih dengan aku , masih okae dengan aku dorang c wiena, mars, alma. tue pun kami jarang jumpa. dorang study jauh.

aku rasa perkataan 'BFF' tue bukan untuk aku. dalam dunia nie, kawan yang paling sejati cuma dia. dia la 'BFF' *Boy Fren Forever* aku.

dia selalu ada bila aku perlu. dia setia dengar celoteh ku. dia sentiasa pinjamkan bahu untuk aku rasa nyaman. aku rasa , dalam hidup nie, cuma ada dia, selain keluarga ku. aku x bley trust kawan 100%. dorang cuma ada time kaw tersenyum....


No comments: