18 January 2011

post terlewat

okae ! pejam celik pejam celik 2 tahun suda kita sama2. hey.. nda rasa. lama sda. rasa macam baru semalam kita jumpa kan. rasa baru semalam ja kaw lambai2 tangan dengan aku. rasa macam baru semalam ja kaw lamar aku tuk jadi gf mu. macam baru semalam ja kaw selalu tunggu aku balik dari keja.

dalam 2 tahun nie, banyak dugaan dan cabaran yang kita lalui bersama. suka, duka, pahit, manis, gaduh, sayang, cinta. suma x pena pudarkan rasa cinta kita berdua. aku cuma berharap suatu hari nanti kita akan diikat dengan tali yang sah. insyaALLAH. selama 2 tahun nie, banyak benda kita konsi, buat sama2. the most things yang aku x pena lupa tym kita pegi bercuti ke semporna sama2, ke sandakan sama2, ke lahad datu sama2, ke kk sama2, table dan banyak tempat lagi... ei,,, kuatnya kita melancong walaupun sebenarnya kita bukan pegi melancong. hehe.. aku x pena rasa sebahagia ada kaw. kaw bagai bidadara malam. ahhai !!!

sempena ulangtahun perkenalan kita yang ke 2 nie, aku ucapkan selamat ulangtahun dan semoga kita bahagia sampai bila2, sampai tua, sampai ada anak cucu, sampai kita masuk kubur. waahhh !! aku x mau kita jadi romeo dan juliet atau laila majnun aku cuma mahu kita jadi Adi dan Isya, si gigi songel dan si pipi tembam yang bahagia dan sangat bahagia. selamat ulangtahun !


No comments: