01 January 2012

: selamat tahun baru 2012

cepat jaa masa berlalu kan... pejam celik pejam celik sda masuk tahun baru lagi.. umur pun meningkat lagi... dan kubur pun semakin dekat dengan kita... walaupun aku mulakan tahun baru dengan perasaan yang 'sh*t' sudah 2 tahun berturut2 tapi meriah jugak rumah ni dengan family2 yang datang untuk raikan tahun baru... buat BBQ, makan2, tgk bunga api di padang golf... meriah sangat walaupun x semeriah sebelum2 nie... yalah, semua kan suda besar, sda banyak yang berumah tangga, sda banyak yang pergi jauh belajar... aku harap kami akan ada satu masa untuk berkumpul semula seperti dahulu.... azam tahun baru ? banyak... yang tahun lalu ada lagi x tercapai.. salah satu azam aku tahun ni maw sambung study... jeles jugak sehh tgk member2 yang study... ikatan perkahwinan dan anak bukan penghalang kan ? malah mereka lahh pendorong dan pemberi semangat.... insyaAllah... doaku semoga aku kan jadi lebih baik dari sebelum ni.. jadi anak yang lebih baik untuk mak aku, jadi ahli keluarga yang lebih baik untuk keluarga ku, jadi isteri yang lebih baik untuk suami ku dan jadi mama yang lebih baik untuk permaisuri hati ku, NurKhalisyaUmairah. aku juga berharap rezeki tahun ni lebih baik dari tahun2 sebelumnya. dan banyak lagi lah harapan ku....

buat suami ku,

Sya x minta banyak dari abang... cukuplah sekadar kasih sayang dan cinta abang bertambah untuk sya... *ececeh.. jiwang pla..* dan bagi laa sya duit poket lebih ckit... hehehe :)

happy new year all... may Allah always bless your life :)

1 comment:

syasya zunah syakirah said...

aq pun teda kan tyme new year celeb... :( sobsob...