12 January 2012

: candlelight Dinner Cancel... :(

hari ini sempena ulangtahun kami yang ke 3 aku hadiah kan sepasang baju polo putih stripes biru untu Suami ku dan suami ku berjanji akan membawa aku dinner di hotel malam nie tapi hampeh..... x jadik... dinner cancel sebab NurKhalisyaUmairah sakit.. dia kena kerumut. habis penuh badan dia dengan bijik2 merah.. rasanya gatal kot sebab dia asyik nangis ja sambil garu2 kepala dia.. anduh bhaa kesian dia... aku nda sampai hati tinggal dia dirumah dengan neneknya dalam keadaan sakit begitu.. sampai suda aku dan husband di bandar tapi patah balik... beli ayam panggang ja buat makan malam... x pa la.. lain kali saja laa... banyak tahun lagi untuk kita raikan anniversary kita kan darling tapi anak cuma 1 ni saja... kalau jadi pa2 mesti aku x dapat maafkan diri ku yang hina ini *hina sangatla..* aku doakan si kecik aku ni cepat sembuh supaya dia boleh kembali tertawa lagi..... aku rindu hilai tawanya.....


No comments: