12 January 2012

: happy 3rd Anniversary darling....







Suami ku tercinta,
Engkau adalah anugerah terindah Allah bagi ku,
Engkau adalah orang yang aku cintai dan ku pilih dari yang lainnya,
dan aku bahagia menghabiskan sisa hidup ku bersama mu...

Memang ku sedari,
Engkau bukanlah lelaki sempurna yang tidak pernah berbuat salah,
namun aku mencintaimu dengan apa adanya,
seperti engkau juga mencintai ku dengan apa adanya...

Dan memang,
Kehidupan bersama mu tidak lah selalu tertawa,
Tidak juga selalu tersenyum,
dan tidak jarang kesedihan dan airmata mewarnainya...
tetapi aku menerima itu semua sebagai sebahagian yang memang harus kujalani bersama mu...
di sisi mu,
aku merasa dilindungi, aku merasa dicintai dan aku merasa sangat bererti,
rasanya tidak mungkin ini terjadi jika bukan kamu di samping ku,
kau begitu istimewa di mata ku, di hati ku dan di jiwaku,
kerana itulah aku ingin selalu di samping mu,
baik dalam suka dan duka mu,
dalam sakit dan sihat mu...

Suami ku,
Engkau adalah hal yang terindah dalam hidup ku,
Terima kasih keranan mamilih ku untuk menjadi pendamping mu,
dan terima kasih untuk NURKHALISYAUMAIRAH,
aku berjanji akan selalu setia dan mencintai mu seumur hidup ku,
kerana kau adalah idola ku...


Selamat Ulangtahun kita yang ke 3

yang terlalu mencintai,
Isteri mu... 

No comments: