28 November 2011

:saat paling membahagiakan dalam hidup ku

06/07/11

setelah menahan kesakitan yang teramat selama 13 jam, akhirnya aku selamat melahirkan baby ku seberat 2.9 kg. 2.9kg? okae, baby ku memang ringan tapi nampak sangat besar sebab pipinya sangat tembam. serius, time tue aku macam x percaya jaa yang anak ku tu seberat 2.9kg jaa sbb first time aku tengok mukanya nampak macam 3kg ++. walau apa pun aku tetap bersyukur kerana selamat melahirkan baby tu..

keluar ja aku dari labour room, ku lihat wajah suami dan nenek ku. suami ku tersenyum manis dan nampak betul rasa syukurnya. nenek pla terus dukung baby tu dan cium2 dia...

*ni la pict baby baru lahir.. tembam*

Alhamdulillah ya Allah kerana memberikan aku seorang anak yang sangat comel dan sihat... TErima kasih ya Allah...

No comments: