07 February 2011

: aku , kau dan masa depan...

"sayang sanggup berpisah dari berubah?"
"kita sama2 berubah untuk anak2 kita nanti. kita sama2 x sempurna,
jan biar anak2 kita menderita"

aku tau, kita sama2 nda sempurna. sama2 banyak kekurangannya. 5 , 6 kali kita hampir berpisah *walaupun belum pena berpisah*sebab kekurangan diri masing2. aku sayang, cinta sangat dengan kaw. kaw pun sama tapi apa lagi kurang dalam hubungan kita nie???? aku x mengerti. semalam kita hampir berpisah lagi. salah aku???? aku x tau... yang aku tau kaw menghentikan semua ityu. kaw masih pertahankan cinta kita. kita bahagia sebenarnya. jarang kita gaduh besar sampai 2 3 hari x bedrtegur. paling lama pun 3 jam ja kita nda betegur. ke mana2 kita selalu sama2. pakai baju yang sama, kita makan sama2 biarpun pokai kena makan nasi bambong ja tapi kita x kisah. kita bahagia sagt2 sebenarnya kan sayang....


kita salu cakap yang kita akan sama2 sampai bila2, sampai suda kawen, ada anak2, sampai tua, sampai nyanyuk, sampai masuk kubur. kita salu ulang2 cakap "cinta kaw mocat2". sehari mau seribu kali. ingat laaa.......... ingat la setiap detik dan saat susah senang kita....


masa depan kita masih kabur. masih belum pasti. tapi aku nekad, biar susah pun kita, miskin @ apa pun kita, kita tetap akan sama2 kan... yang penting kita bahagia...


sekarang...... si pipi tembam nie berusaha untuk menyempurnakan masa depan kita sayang....


No comments: